2010年8月31日 星期二

Transformers War For Cybertrone --- 音波


上一篇提過, 我是一次過買麥加登和音波, 原因當然是有折扣, 兩款加埋都唔洗$290, 當全香港的WFC麥加登和音波都買$160以上, 我還要考慮嗎?? 還是乖乖付款吧!!
今次音波不是變walkmen, 亦不是大家估計的mp3, 而是變成有獠牙的戰車! 基本上車款無問題, 仲幾有型, 之不過我覺得狂派不變成飛機, 實在令我有點失望, 可能是先入為主的關係吧!!
機械人形態算是接近原著, 但腰部太幼, 霸氣不足, 放在大佬麥身邊, 馬上被比下去!! 可動性跟其他3款一樣, 腰部不能轉動, 擺姿勢有點失色! 整體來說, 我覺得在四款WFC玩具之中, 機械人形態只能排第三, 只是比大黃蜂優勝!! 最驚喜的地方是心口和以前一樣, 可以打開, 但不是放卡式帶, 而是將自己的武器收藏, 總算是對舊版音波的一點致敬!! 


























沒有留言:

張貼留言