2011年1月7日 星期五

Hasbro 6" Ironman 2 --- War Machine



其實6" War Machine我一早已經買入, 只是一直都唔捨得拆來玩, 主要是因為我買入嘅期間, 正正是6" War Machine 炒得最火熱的時期, 炒價約港幣三百幾一隻, 而我當時卻以平價約港幣一百二十元買入, 所以一直都沒有開封!!
直至近日Hasbro 竟然以 Averanges Assemble 系列的名義重出 6" War Machine, 雖然比我之前買入的價錢貴小小,但仍然很多人搶購,結果我只能夠買入最後一隻,而這隻War Machine亦可以破盒而出了!
其實這款玩具的優點和缺點, 已經不用多講,很多朋友都有介紹過,最令我有興趣, 反而是 Averanges Assemble這個系列,到底之後的6" Captain America 和 Thor 玩具會以什麼形式出售呢?會跟Ironman 2系列一樣, 先個別以Captain America 和 Thor 名義推出6”玩具?之後再在 Averangers Assemble 系列內重出? 如果是這樣, 大家就不用捱炒價貨, 不用再被什麼限定系列所欺騙了!














沒有留言:

張貼留言